EM-tips

Jeg får vel slenge ut noen fotball-EM-tips før turneringen starter.

Dette er ikke akkurat basert på noe inngående research (jeg har ikke engang sjekket gruppe/cup-oppsettet for å se om denne rekkefølgen er mulig), og særlig på nedre halvdel er den eksakte rekkefølgen nokså vilkårlig. Men jeg kan i det minste skryte på meg å ha forutsett det hvis Østerrike overgår forventningene eller Portugal flopper.

  1. Spania
  2. Frankrike
  3. Tyskland
  4. Belgia
  5. England
  6. Østerrike
  7. Italia
  8. Kroatia
  9. Sveits
  10. Tsjekkia
  11. Wales
  12. Portugal
  13. Island
  14. Polen
  15. Tyrkia
  16. Russland
  17. Ukraina
  18. Romania
  19. Sverige
  20. Irland
  21. Slovakia
  22. Nord-Irland
  23. Albania
  24. Ungarn

Se også min liste over EM-spillerne med de fineste navnene.

Kommentér gjerne, selv om du ikke har noe spesielt dypsindig å komme med. E-post adresse er ikke påkrevet.

