Spørsmål til leserne

Jeg beklager til alle nyankomne lesere på jakt etter ferskt og dagsaktuelt materiale, men som dere sikkert har fått med dere, har det vært en anelse hektisk med andre ting de siste dagene.

Vi satser på at debatten nå roer seg slik at produksjonen kommer tilbake til normalen – og inntil da er det jo adskillig snadder i arkivet å ta av.

Men i mellomtiden kan kanskje dere svare meg på noe jeg har gått og lurt på, ved å besvare denne avstemningen?

5 kommentarer om “Spørsmål til leserne

  1. Hehe, jeg tenkte ikke over det før jeg så denne posten. Ble da sittende og gruble litt og så bare – aha!! 😀 Glimrende tittel synes jeg.
    Har spist førstnevnte, aldri sistnevnte.

    Liker

  2. Og svaret at tittelen er en mer pretensiøs alternativ versjon av uttrykket «hummer og kanari» (ettersom bloggen opprinnelig var tiltenkt å ha litt større variasjon i innholdet enn hva den har utviklet seg til).

    (Langusten er et krepsdyr som lever i varmere strøk men ellers ligner mye på hummer, mens korsnebb var den mest særegne arten jeg fant som er i nær slekt med kanarifuglen.)

    Liker

Kommentér gjerne, selv om du ikke har noe spesielt dypsindig å komme med. E-post adresse er ikke påkrevet.

